ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود 
کد خبر: 4211086
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه تأکید کرد و گفت: کار برای محرومان باید با کیفیت، دقت و نظارت بیشتری بر ارکان ساخت انجام شود. 

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) گفت: کار در حوزه تأمین مسکن محرومان افتخار بزرگی است که به واسطه تشکیل این نهاد به فرمان امام فراهم شد و پایه و اساس شکل‌گیری این نهاد، خدمت به مردم است. 

وی ادامه داد: باید تلاش کنید ساخت مسکن برای مردم به خوبی و با کیفیت بالا انجام شود زیرا اگر غیر از این باشد، برای مردم زحمت ایجاد می‌شود. خدای متعال از نیت همه ما آگاه است و اگر خدای ناکرده به دنبال کار بی‌کیفیت و نمادین باشید، نزد خدا روشن است و بی شک لطف الهی شامل حال افرادی که به بندگانش اجحاف می‌کنند، نخواهد شد. 

آیت‌الله ناصری افزود: هر چه فرد محروم‌تر باشد باید کار قوی‌تر و بهتر برای او انجام شود زیرا آنها امکان تعمیر و مرمت ندارند و به محض ایجاد کوچکترین خرابی دچار زحمت می‌شود. همچنین باید در همه بخش‌های ساخت مسکن از نقشه و ساخت و مصالح تا پیمانکار و کارمندان نظارت لازم صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در مورد حساب 100 امام نیز بیان کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که توجه کافی به این حساب انجام شود تا بتوان از محل آن برای محرومان مسکن ساخت و دغدغه‌ای که امام راحل داشت، برطرف شود. مشارکت صنایع، معادن و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی برای تقویت حساب 100 امام نیز مدنظر باشد، این حساب برای مردم نیز یادآوری شود تا کارکرد آن دوباره احیا شود. 

علیرضا نادریان‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از واحدهای مسکونی در دست احداث در مناطق شهری و روستایی استان یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و گره‌گشایی از کار مردم را اولویت بنیاد مسکن در استان یزد دانست و گفت: تسهیل فرآیندها از مواردی است که در همین راستا انجام شده و می‌شود.

انتهای پیام
captcha